ayaz sevdam
9 Takipçi | 6 Takip
18 11 2011

Ne iş yaparsın sen dedi.Hamalım dedim.Nasıl yani dedi.Elimden tu

Ne iş yaparsın sen dedi.Hamalım dedim.Nasıl yani dedi.Elimden tutmasını bilenin yüreğini taşırım dedim . . . Devamı

16 11 2011

sevmek...

    Onurlu olmalı gelişler.. Bir kadının ANA oluşu, bir erkeğin ADAM oluşu gibi.. Asil ve olgun gelmelisin..! Omuzların dik, alnın açık, tüm kalbinle gelmelisin..! Ne kadarına yetiyorsa yüreğin, yettiği kadar sevmelisin..! Aklını başından alacak kadar değil aklı başında olacak kadar sevmelisin..! Az olsun, öz olsun ama yürekten..! Can'ı gönülden olsun.. Devamı

06 11 2011

Sofranız afiyetli, paranız bereketli, kararlarınız ise isabetli,

Sofranız afiyetli, paranız bereketli, kararlarınız ise isabetli, yuvanız muhabbetli, Kalbiniz merhametli, bedeniniz sıhhatli, yüzünüz mutlu, bayramınız kutlu olsun Devamı

17 10 2011

tam beni anlatan bir yazı tşk ederim bu paylaşım için

Yürekten çağırmayacaktım seni değil mi, sözümü tutamadım Ve biliyorum ki sözünü tutmayan sadece ben değilim Gelmeyecektin, geldin ve hiç gitmemiş gibi sessizliğime nasıl da karıştın İzlerini silmek için bu kadar uğraşma, sessizliğin en az benimki kadar gürültülü Ruhunu alamadın yanına giderken değil mi?  Savaşım seni yenmek içindi, kendime yenildim Adlandıramadığım, anlamlandıramadığım ne varsa, hepsi içimde öyle bir güç olmuş ki, Ben tek başıma hiçbirşey yapamıyorum "Sana" rağmen, bu yenilgi üzmüyor beni, yıkmıyor, "Sana" rağmen, sesim, yüzüm, düşüm kırık ama küsmüyorum "Sana" rağmen düşüyorum uçurumlardan ama ölmüyorum "Sana" rağmen eksilmiyorum, çoğaldıkça daha çok yeniliyorum kendime Sana" rağmen, "seni" göğsümdeki sıcaklıkta saklıyorum "Sana" rağmen "Sana" Üzülürsün diye "Bana" Kıyamıyorum Herşeyi inkar etmek varken "itiraf etmek", Senin lügatında, beni tanımlayan hangi kötü kelimenin geniş anlamında siler yüzümü? Doğrumu kaçıncı köyünden kovarsın bu kez? Yapamadıkların mı yoksa yapamadıklarım mı yargılar beni? Ötesi berisi yok işte Ne yaparsan yap,             Devamı

17 10 2011

işte

işte |  görsel 1

ben senin için bu çoçuk gibi direnir çalışırdım seni mutlu etmek için.......gülüm benim Devamı

16 10 2011

benim ebediyen umudum var

Benim Hala Umudum Var Benim hala umudum var İsyan etsem de istediğim kadar İnat etsen bile Bırakmazlar sahibim var Benim hala umudum var Seviyorlar bazen soruyorlar Hayran hayran seyret İster katıl ister vazgeç Güzel günler bizi bekler Eyvallah dersin olur biter Boynumu büküp önünde Ağlasan sessizce Şu garip gönlüm af olur mu Bu fırtına durulur mu Benden adam olur mu Korkarım aşka zararım dokunur mu   Devamı

16 10 2011

Dünya bir yana sen bir yana

Arayıp sormasan da, unuttum seni sanma Dünya bir yana, sen bir yana Aşık ettin beni kendine, sonrada terkettin gizlice Aradım seni her yerde, hiç kimseye soramadım Bekledim dön diye, dönmedin bile bile Bile bile sevdiğimi korkundan gelmedin Arayıp sormasanda, unuttum seni sanma sakın Dünya bir yana, sen bir yana Haberin gelir bana, duyarım nasıl olsa Bilirim kimlerlesin, ne yaptın neler ettin Aklım fikrim hep sende, sevsen de sevmesen de Seni hiç aldatmadım, aldatmayı hiç sevmem Ele güne karşı yapayalnız, böyle de olmaz ki Nasıl da gittin insafsız, böyle bırakılmaz ki Unuturum sanmıştım güzelim, gözüm yollarda kaldı Devamı

16 10 2011

hey gidi dunya

Bak beni bile soldurdun.70 YIL VERSEDE BİR ÖMÜR İYİ VE YA KÖTÜ GÖTÜRÜYORSUN YİNE.EN İYİSİ İYİ OLMAK,EN İYİSİ SEVMEK SEVİYOR OLMAK. Devamı

09 10 2011

Sevdigim Kadın

Sevdigim Kadın |  görsel 1

           Yerini kimsenin dolduramayacağını biliyorum, zaten bunun arayışı içinde de değilim, sonunu bildiğin bir yol insanı çezbetmiyor... Sende ki beni etkileyen en büyük özelliğin beni zorlamandı, hemde hep iyiye ve en zor olana ittin ama her seferinde başarmanın keyfi vardı. Bir telefonun melodisi veya ayağımın altında çıtırdayan sonbahar yaprağı.. Buğulu camlara senin sesini duymak için ısrarla beklediğim zamanlarda yazdığim ismine takılan anlara kadar...         Bilmem inanırmısın? Yazarken bile boğazımı bir sürü çocuğun doluştuğuna... Ben sevdim hem de çok imkansızlıkları başaracak kadar. Bir sevdaydı diyorum. ama o kadar aciz kalıyor ki, bir şey hissediyorsun ve adı yok, çünkü onu taşıyabilecek bir kelime yok. Kendinden öte... Aldığın nefesten öne bir şey bu... Ne güzel yaşandın, içinde acılardan boğulduğumda bile senden duyduğum acılardan haz duymasını bilecek kadar sevilerek.        Bir de seni gördüğüm zamanlarda ki yüreğimin büyüklüğü olmasa... Keşke birisi bana bir daha böyle sevebilirisn müjdesini verse. Olur mu bilmiyorum artık sevmelerin adı bağlanıp kabullenmeden ibaret, içimde fırtınalar kopmuyor, veya vücudumun her hücresi artık titremiyor. Sanırım bir kereye mahsustu, sadece sana duyulan.       Diri diri toprağa gömülmek veya için için ağlamak neydi bilemedim, taa ki... Seni yüreğime gömüp gözyaşlarımla acımı boğduğum gecelere kadar. Pişman mıyım.. Hayır asla. Çok sevildin hem de çok, ölüm de neymiş yanında hare olup dolaşmak bile ölümden öte son andım. Ölümden &... Devamı

09 10 2011

Ben seni sevdim

  BEN SENİ SEVDİM      Ben seni kocaman bir yürekle sevdim. Gözleri degil,yüregimdi seni gören. Sen damarlarimdaki kana karisip,geldin oturdun yüregime.Bir baska yerde  olamazdin zaten.Sen benim en degerli yerimde,yüregimde olmaliydin,orada  kalmaliydin.      Çok aska ev sahipligi yapan bu yürek,ilk kez bukadar kolay kabullendi  seni.Herhangi bir konuk degildin artik.Buyüzden ne agilama fasli vardi nede  ugurlama.O yüregin gerçek sahibiydin.Simdi sonbahar kisa giriyoruz ya... Ben dört mevsim bahari yasadim seninle Çiçek çiçek açtin yüregimde. Gökkusagi zayif kaldi senin renklerin karsisinda.Taze bir yaprak gibi  yesildin.Açelyaydin pembeliginle.Üzerine çig taneleri düsmüs sari  güldün.Kirmiziydin bir ates gibi.Ve maviydin... En çok bu renkle anmayi  sevdim seni.Denize tutkundum,denizi sensiz,seni denizsiz düsünemedim. Seni  severken dünyayi da sevdim ben,insanlari da...Kendime bile dar gelirken,  içinde herkeze olan bir hayatin sahibiydim artik.      En kizgin, en tahammülsüz oldugum anlarda bile seni düsünmek yetti  bana,içimdeki sevinç yüzüme yansidi,güldüm. Beni böylesine güldüren senin  sevgindi ve ben kaygisiz,içten gülüsün ne demek oldugunu, nasil güzel bir  sey oldugunu anladim seninle. Her seye ragmen sevdim seni.Güçlüydüm ve asamayacagim hiç bir zorluk yoktu. Koca bir kente,koca bir ülkeye kafa tutabilirdim.Sen elimden  tuttugunda,patla... Devamı